Vrácení zboží a reklamace

Proces reklamace je u nás velmi snadný a jeho řešení je zpracováno tím nejrychlejším možným způsobem. Není nutné tisknout formuláře a plýtvat papírem, vše si během necelé minuty vepíšete do reklamačního systému, ve kterém si dokumenty zpracujeme dále sami.
Reklamace či vrácení zboží u nás provádíte během pár kliknutí zde na stránce níže. Stačí si vybrat zda máte zájem zboží vracet (Vratka) nebo jej reklamovat (Reklamace). Dále Vás systém tvorby případu vede sám - stačí vepsat číslo objednávky a email, zvolit požadovanou náhradu a odeslat data k nám.
V průběhu řešení Vašeho případu budete mít stále přehled nad tím, zda k nám zboží již dorazilo nebo jak Váš požadavek již zpracováváme.

 

Po založení případu se Vám systémově vygeneruje příslušný protokol se shrnutím všech základních informací a hlavně na něm naleznete označení případu. Tento dokument naleznete zaslaný ve své emailové schránce. Označení případu je NUTNÉ vepsat do balíku či na něj, abychom snadno dokázali Váš reklamační případ v systému identifikovat.

Balíčky k nám prosím zasílejte co nejvíc ekologicky zabalené. Pokud nebudete mít k ruce náš původní balíček, doporučujeme sáhnout po novinách a krepové pásce :).

Jakmile se k nám zboží od Vás vrátí, obratem začínáme na zpracování případu pracovat.




Pokud váháte před založením případu, přečtěte si toto krátké shrnutí reklamačního řádu:

Odstoupení od kupní smlouvy (Vrácení zboží - Vratka)

  • Zboží nesmí jevit známky používání a musí být vráceno v původním balení.
  • Zboží musí být vráceno nejpozději do 14 dní od doručení objednávky nebo od doručení písemného odstoupení od kupní smlouvy.

Reklamace

Něco se pokazilo? To nás mrzí ale pokusíme se napravit si reputaci tím, že vše dáme do pořádku co nejrychleji to bude možné. K problémům se stavíme čelem, nikoli zády!
  • Reklamační formulář vyplňujte pouze v případě vzniklé závady na zboží.

V případě doručení nekompletní nebo poškozené zásilky nás stačí kontaktovat a situaci vyřešíme obratem.